Üks võimalus popkultuuri mitte tõsiselt võtta oleks see, kui me ignoreeriksime pragusid tema fassaadis, katkestusi tema voolujoonelises liikumises ning ei tahaks teada, mida ta meile ütleb. Just kultuur tervikuna, mitte üksikud muusikud või lihtsalt mitmesugused hääled avaliku ruumi esiplaanil. Ja et kuhugi jõuda, tuleb küllap ka spekuleerida, tõmmata punktiirseid ühendusjooni sinnagi, kust need kohe välja ei paista.
Tellijale
Tõnis Kahu: hirmu hetk 1960. aastate rokk-kultuuris
Ma teen katset ja lähen hirmu teemat vaatlema 1960-ndate rokkmuusika juurde. See nõuab selgitust. Põhjusel, et kuni teatud hetkeni oli kogu lugu rokkmuusikast püütud rääkida lärmaka võimuletõusu ja triumfi keeles. Rokkmuusika oli noor, tema kõne oli kirglik ja seksuaalne ning tal oli õnnestunud kasutusele võtta terve hulk koode afro-ameerika muusikast ilma nende tegeliku (ja konfliktse) päritolu kohta midagi küsimata.