Mihhaili arvates ei tuleks aga loodus- ja humanitaarteadusi eraldi hoida. Edasine jutt kulgeb Charles Percy Snow’ 1959. aasta raamatu „Kaks kultuuri ja teadusrevolutsioon“ ümber. Autor mõtiskleb, miks füüsikud ja lüürikud omavahel läbi ei saa. Saatekülalised selgitavad, et füüsika kõrgajastu algas 1930-ndate keskpaigas, kui valmis olid saanud kvant- ja relatiivsusteooriad. Füüsika edusammud jätkusid veel 1950-ndatel, kui tähelepanu nihkus kosmoloogiale ja universumi arenguseadustele. Kõik see toetas arusaama, et füüsika ongi ainuke teadus ja kõik teised on ainult margikogujad. 1960-ndatel kulmineerus see kõik füüsikute ja lüürikute suure vastasseisuga.
Saate viimases viiendikus jõutakse järelduseni, et füüsika on tõenduspõhine teadus. Ilma tõenditeta oleks see müüt. Piret tunnistab, et teadvus on see, mille uurimisel ei ole tänaseks piisavat tõendusmaterjali. Tema arvates on aju ja teadvus omavahel tihedalt seotud. Kui aju jääb haigeks, siis teadvus kaob, selgitab Piret. Kuidas täpselt meie teadvus ja selle materiaalne kandja aju omavahel seotud on, uurivad neurofüsioloogid. Piret usub, et need uuringud võiksidki olla loodusteaduste järgmiseks suureks läbimurdeks. Mihhail nõustub, et aju ja teadvus on kindlasti omavahel seotud, aga kuidas? Kirjandusprofessori ja semiootikuna esitab ta kujundlikud küsimused. Esiteks, kas aju on see, mis genereerib teadvust ja on nagu hästi kokkukõlav orkester või on see hoopis raadio, mis meile teadvust vahendab?
Saate võib kokku võtta sõnadega, et me elame tähenduste maailmas. Nii füüsika, bioloogia kui ka mitmed teised distsipliinid produtseerivad neid aina juurde. Ehk õnnestub loodus- ja humanitaarteaduste koostöös kunagi ületada kirjeldavat ettekirjutavast lahutav kuristik, mille pärandas meile Hume, ja luua midagi tõeliselt uut ja tähenduslikku.